کتاب اسرار نظامی باستان pdf
نوشته شده توسط : حبیب

کتاب اسرار نظامی باستان یک مجموعه کامل از انواع نمادها و علائم دفینه میباشد. همچنین این کتاب به معرفی کامل ساختار قبور باستانی هم میپردازد.

هر دفینه ای یک یا چندین نماد و نشانه دارد و به ندرت دفینه ای پیدا میشود که بدون نماد باشد. کار رمزگشایی این نمادهای دفینه کار هرکسی نبوده و نیاز به علم نمادشناسی دارد. اگر شما یک نماد شناس باشید به راحتی میتوانید این رموز را کشف کرده و به نتایج دلخواه برسید. این کتاب برای یادگیری دانش نمادهای دفینه بسیار مناسب میباشد.

انسانهای باستانی انسانهایی با هوش بالا و دارای تکنولوژی مخصوص خود بودند، آنها دفینه ها و خزینه های ارزشمند خود را به راحتی در دسترس افراد دیگر قرار نمیدادند و با گذاشتن علائم مخصوص و برخی اوقات قرار دادن تله ها تمام تلاش خود را کرده اند تا گنج های ارزشمند آنها در طول تاریخ به تاراج نرود.

دانلود کتاب اسرار نظامی باستان – pdf – درباره نمادها و علائم دفینه – ساختار قبور باستانی اسرار نظامی باستان (نمادها، نشانه ها) کتاب اسرار نظامی با… ادامه مطلب
 
*************

 

 برچسب ها علائم دفینه , نماد های گنج یابی , نمادها و نشانه های خطر در دفینه یابی , انواع علامت ها و نشانه ها در دفینه , سمبل ها در گنج یابی , نشانه های گنج یابی , گنج یابی و دفینه یابی , علامت و نشانه در گنج یابی و دفینه یابی , فلزیاب شیراز , انواع علائم و نمادها در دفینه , نشانه ها و نمادها در ایران , دانلود کتاب ,




:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: